Dagen !

Hejjsan just nu gör jag inge speciellt, messar lite, mucik, chattar och aah ska förmodligen gå ut med kompisar sen , venne riktigt än. men jag vill de :)
Ja de har varit skola men nu är man ledig :D Idag va de också roligt, på bilden fick ewe damp och min mattelärare spotta i min matte bok man baah ''hejjsan hoppas''
Ja men dagen har varit bra och sen äre finaste bilden på ewe ju :)hahah först så skulle hon på bilden skära papper och hon är själv i de dära rummet men hon baah VAAAH FAN, DE FUNKAR JU INTE , ÅÅÅÅH ,  och allt så jag går in och så ser jag henne trycka ner och upp den där som skär. sen så kommer jag ut där ifrån och asgarvar :D hahaha ..PS!: Bilden på ewe kan ni se påwww.coolabbrudaar.blogg.se
decoration: underline;">
MEN J*VLA FU*KING SAK DEN DÄR SAKEN SOM ÄR UNDERSTRUKET DEN SOM KAN HA TILL TEXTEN OM MAN TRYCKER DÄR SEN SÅ KOMMER DEN ALLTID TBX MAN BAAH ÅÅH!

Vi fick tillbaka NO/MATTE-prov idag de gick sådär för mejj,, men jag vart godkänd.. på NO fick jag 10/17 njaa,, och matte fick jag 14/26 inte bra men godkänd :) aja ett litet inlägg iaf
//sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0