Dagen :) ♥

Halloj! :) ♥

Nu är det Fredags kväll och allt :) jätte skönt!
Nu har jag äntligen köpt nya kläder tack och lov, fick ju bli 2 leggings och ett par jeans leggings typ och en tröja och mer :) Kommer bilder på det i morgon, kameran måste ladda :D
I helgen ska jag gå på bio med älsklingarna Belinda och Sofie kanske :) hoppas hoppas! :D jaa nu vet jag inte riktigt vad jag skja skriva. Har redan skrivit typ allt på min egen blogg, det blir ju tråkigt om man skriver samma sak i båda ... Sam va inne en stund och han är så tam så när jag ropar på honom kommer han ^^ ♥ Han e grymt söt och jag ba: vill du ha fredags godis? Då kutar han och hoppar ett glädje skutt i luften, och jag tog det som ett ja :D Men i morgon hörs vi, kommer bilder och allt! :D Ha en bra fredags kväll!


älskar´t :love:


Puss & Kram Evelina :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0